Atrast ceļu līdz servisam

11.12.2010 [0]


Mitruma un kompresora nodilušo daļiņu savākšana ir filtra uzdevums A/C sistēmas iekšienē.

11.16.2010 [1]

Salona ventilators 1h laikā var radīt 300 kubikmetrus gaisa plūsmas. Kāds daudzums gaisa plūsmas būs izfiltrēts 1.gada laikā caur salona gaisa filtru vai 15000 t/km, cik daudz netīrumu būs salona gaisa filtrā?  

02.19.2011 [1]

Deguns tek, acis asaro...

Daudzi ir visai skeptiski noskaņoti par kondicioniera izmantošanu karstās vasaras dienās, jo pārāk lielais kontrasts – svelme ārā un leduspagrabs mašīnā – nepaliek bez sekām. 

03.01.2011 [0]

Firmas, kas specializējas kondicionieru apkopē, pirms uzpildīšanas pārbauda un novērtē sistēmas stāvokli, spiedienu un hermētiskumu tajā, auto salonā ienākošā gaisa plūsmu, iztvaikotāju un kondensatoru, ventilatoru, salona filtrus un, ja nepieciešams, nomaina vai saremontē, neļaujot veidoties lielākiem defektiem, kuru novēršana varētu radīt pamatīgu robu ģimenes budžetā. Otrkārt, uzpildīšanas izmaksas veido ne tikai pati gāze R-134a, bet arī eļļa un UV piedeva, ko pievieno gāzei. Pēc kondicioniera uzpildes dod garantiju uz sešiem mēnešiem.

11.12.2010 [0]

UV piedeva ir ilgtermiņa noplūdes detektors, kuru pievieno pie kondicioniera uzpildes. Ar UV piedevu var konstatēt mazas noplūdes. Tas ir labs veids, lai meklētu noplūdes un tiek izmantots paralēli klasiskajai diagnostikas metodei ar gāzes noplūdes detektoru.UV ir piedeva, kura būtiski atvieglo darbu meistaram, laicīgi konstatēta noplūde palīdzēs novērst problēmu, tās sākumā un tiks radīts mazāks piesārņojums apkārtējā vidē. UV piedevu, kā diagnostikas veidu var izmantot visi, kas remontē auto kondicionierus. Lielākā daļa autoservisu atbalsta šo diagnostikas metodi. UV piedeva darbojas arī, kā smērviela.

11.12.2010 [0]

Tas ir kondensāts. Kondensāts pilda "mazā sanitāra lomu'' A/C sistēmā.

03.01.2011 [0]

03.01.2011 [0]

Ir viedoklis, ka bieža kondicionieru izmantošana veicina saslimšanu ar legionelozi. Šis apgalvojums ir absolūti nepamatots, jo Split sistēmās vai cita veida sadzīves kondicionieros legionellas (baktērijas, kas izraisa slimību) nevar eksistēt, jo dzīvības uzturēšanai tām nepieciešama 30-35ºC siltā ūdens vide, savukārt sadzīves kondicioniera kondensāta temperatūra parasti ir nedaudz virs nulles. Tādēļ pasaulē nav fiksēti gadījumi, kad ar legionelozi inficētos kondicionieru lietošanas dēļ.

03.01.2011 [0]

Izmantojot kondicionieri, nevajadzētu vērt vaļā logus, jo tas sistēmai uzliek papildu slodzi. Jārēķinās, ka kondicioniera izmantošana patērē aptuveni par 0,5-1 litru vairāk degvielas uz 100 nobrauktajiem kilometriem (tas ir, 5 – 10 % pie kopējā patēriņa).

11.11.2010 [1]

Klimata kontrole ir samērā sarežģīta sistēma, kas sastāv no vairākiem automašīnas salonā izvietotiem devējiem, datora, regulēšanas iekārtas un protams paša kondicioniera.

11.12.2010 [0]

Ja automašīnas salonā t = 21ºC līdz 27ºC, tad:

  • 22% samazinās reakcija.

  • 50% samazinās uzmanība.

Ja cilvēkam samazinās reakcija par 25% - 35%, tad tas ir vienlīdzīgs 0,5 promilēm alkohola asinīs. Cilvēka ķermeņa pārkaršana var izraisīt agresivitāti. Piemēram, Izraēlā auto kondicionieri pārbauda tehniskajā apskatē.

11.16.2010 [0]

Ir pildvielas caurumu " lāpīšanai".Ir situācijas, kad auto kondicioniera remonts nav lēts. Un tapēc piedevu ražotāji ir izstrādājuši speciālus produktus auto kondicionieriem, lai novērstu gāzes noplūdi.